Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 4 december 2019 interview

8.5

Ik woon hier nog niet zo lang, maar ik zou het iedereen kunnen aanraden om hier te komen wonen. Het is hier fantastisch. Ik word met liefde verzorgd. Ik hoef maar te kikken en ze zijn bij mij. Ik heb bovendien een fantastische kamer met een heel mooi uitzicht op de tuin. Kan niet beter. En als ik iemand nodig heb wordt dat voor mij geregeld. De dokter bijvoorbeeld, of de technische dienst.. Of als er iets moet worden geregeld met mijn medicijnen. Nooit geen problemen daarover. Ik heb het hier gewoon heel erg goed . Ik hoop dat ik hier nog een mooi poosje mag wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.