Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden - Emmeloord op 13 september 2019 interview

In het begin verliepen de afspraken in mijn ogen heel moeizaam. Toen zijn er goede afspraken gemaakt en nu loopt het perfect. Sommige verzorgenden douchen mijn buurvrouw heel snel, maar andere besteden daar meer zorg aan. Mijn buurvrouw is erg op zichzelf en houdt niet van praatjes of activiteiten. Dat weten de medewerkers en daar hebben zij zich bij neergelegd. Dat is prima. Ook zijn haar wensen ten aanzien van reanimatie opgenomen in haar dossier. Dat vind ik keurig. Ik word goed gehoord. Op mijn vragen en verzoeken wordt direct gereageerd. Dat is helemaal in orde. Het gebouw is van begin deze eeuw en ziet er verzorgd uit. Een deel is voor de verzorging, het andere deel bestaat uit aanleunwoningen. Dat sluit goed op elkaar aan. Tussen de kamers zijn verschillen qua grootte. De kamer van mijn buurvrouw is redelijk goed. Hij is niet zo groot, maar ze heeft ook niet veel ruimte nodig. Zij kan er wel rondlopen met haar rollator. Het team Welzijn organiseert diverse activiteiten, zoals bingo, sjoelen, handwerken, biljarten en bloemschikken. Verder heeft de instelling een eigen koor van bewoners. Soms komt er een koor van buiten zingen of komt er een organist. De ligging midden in het centrum vind ik ideaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Hof van Smeden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.