Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Nieuw Clarenberg - Vollenhove op 12 september 2019 interview

7.8

Ik merk dat ze last hebben van onderbezetting, vooral in de zomerperiode merk ik dat heel erg. Nu loopt het wel weer goed. Ik merk dat de verzorgenden het 's ochtends wel vaak heel druk hebben met de ochtendzorg. De verzorgenden hebben samen met ons in het zorgdossier vastgelegd wat de hobby's zijn van mijn schoonouders, maar ik merk dat ze geen tijd hebben om daar wat mee te doen. Ze doen de basiszorg heel goed en tijdens die zorg zijn ze heel lief, maar ze hebben weinig tijd voor extra aandacht en begeleiding. Daar kunnen ze zelf niks aan doen. Ze zijn erg gericht op het contact met de arts. Als er iets met mijn schoonouders aan de hand is, dan houden ze dat heel goed in de gaten en nemen ze contact met ons op. Het overleg vind ik goed. Ze geven het ook aan als iets echt niet kan. Ik heb weleens iets voorgesteld en als het mogelijk was, dan voerden ze het meestal ook uit. De kamers zijn mooi en ruim, met een mooi uitzicht. Het is een prachtig gebouw, vlakbij de supermarkten. Voor mensen die nog wat zelfstandiger zijn, is het een mooie plek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Nieuw Clarenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.