Waardering van Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Nieuw Clarenberg - Vollenhove op 5 november 2017

7.0

Mijn moeder woont hier nu ėėn jaar en daar zijn wij als familie erg blij mee.Wat mij wel erg opvalt is dat er zoveel bezuinigingen zijn in de zorg, waardoor de zorg heel erg op hun tenen loopt.Er zijn daar drie huisjes (kleinschalig ) dan zou je denken dat al het personeel met elkaar samen werkt. Maar zo is dat dus niet ! Als het moet helpen ze elkaar, maar het is een beetje ieder voor zich.Voor het personeel is zoals ik het op dit moment zie hard aanpoten niet alleen de zorg van cliënten maar dan ook nog eens de kamers op orde houden.Met dit alles hebben ze hun handen vol en dan hebben ze gewoonweg geen tijd om eens rustig bij de cliënt te gaan zitten.Zo jammer dat het zo moet gaan, hopelijk wordt daar eens wat aan gedaan.De werkdruk ligt erg hoog!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Oude en Nieuwe Land, Woonzorgcentrum Nieuw Clarenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.