Waardering van Zorggroep Raalte, locatie Angeli Custodes - Raalte op 13 oktober 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken lopen goed. Ik heb mij wel verbaasd over de overdracht van de arts. Hij heeft het dossier gekregen en niet eens gelezen. De lichamelijke klachten zijn wel bekend, maar het gaat vooral om de psychische problemen. Ik vind dit een tekortkoming en had dat niet verwacht. Mijn contact met de evv-er is prima en loopt soepel, via mail, telefonisch of daar in het huis. De fysieke verpleging is goed. Mijn moeder draagt schone kleren en ziet er goed verzorgd uit. Iedereen loopt er, op het oog, netjes en verzorgd bij. Dat geeft een goede indruk. Mijn moeder krijgt zeker genoeg aandacht. De medewerkers hebben tijd voor een praatje, ze raffelen niet alles af, maar soms moeten ze misschien wel. In de ochtend kan ook niet iedereen op dezelfde tijd geholpen worden en dat begrijpt mijn moeder ook. Wat er hier wordt geboden en met vrijwilligers, past heel erg in de vorm om daar fijn te kunnen wonen. Mijn moeder wordt aangespoord om mee te doen met de activiteiten en dan halen ze haar op. Er is veel afwisseling, zoals ook een bezoek aan het tuincentrum en een voetbalwedstrijd. Het gebouw is een beetje oud, uit de jaren zeventig. De kamers zijn klein en op de gang staan alle hulpmiddelen. Er is een mooie tuin. Mijn moeder is tevreden.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Raalte, locatie Angeli Custodes? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.