ZGR, locatie Angeli Custodes

Burgemeester Kerssemakersstraat 46 8101 AP Raalte
Deze locatie is onderdeel van ZGR

Waardering van ZGR, locatie Angeli Custodes - Raalte op 28 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Het personeel is vaak te druk, men heeft niet de mogelijkheid om typisch aangepaste zorg aan te bieden. Men is te afhankelijk van vrijwilligers. Daardoor is er te weinig ruimte voor activiteiten. Het personeel is verder bijzonder aardig en liefdevol voor mijn broer. Het huis ligt prachtig in een natuurlijk omgeving met een mooie tuin waar je kan wandelen. De appartementen zijn ruim, waardoor alle spulletjes van mijn broer daar konden staan. Hij kan elke dag naar de kapel en dat voelt voor hem vertrouwd. De kapel is makkelijk toegankelijk voor de bewoners en het geeft mijn broer erg veel rust. Dit huis kwam daardoor als meest passend naar voren voor mijn broer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Angeli Custodes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.