Waardering van ZGR, locatie Angeli Custodes - Raalte op 16 oktober 2017 interview

8.5

In de instelling heerst een gemoedelijke en gezellige sfeer. Het personeel geeft zorgzame aandacht aan mijn vader. In de aankleding van het huis is rekening gehouden met de generatie van mijn vader. Ik vind ook dat de verzorgenden betrokken zijn bij mijn vader. Er wordt tijd gemaakt voor hem. Ze proberen momenten van rust te creëren. Ik merk wel dat de zorg budgettair gezien tegen zijn grenzen aanloopt. Men probeert activiteiten te ontplooien. Men doet daarvoor een beroep op vrijwilligers. Dankzij de inzet van vrijwilligers probeert de instelling voorzieningen in de lucht te houden, die misschien bij andere organisaties al opgeofferd zouden zijn. Zo wordt er regelmatig een uitje gemaakt met mijn vader. Een keer in de week doet mijn vader mee aan de mannenclub. Mijn vader zit hier naar tevredenheid. Hij vindt dat hij hier goed verzorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Angeli Custodes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.