ZGR, locatie Angeli Custodes

Burgemeester Kerssemakersstraat 46 8101 AP Raalte
Deze locatie is onderdeel van ZGR

Waardering van ZGR, locatie Angeli Custodes - Raalte op 27 september 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn heel betrokken en heel vriendelijk. De recreatieruimte van het gebouw zou ik een 8 geven, omdat dat helemaal vernieuwd is en het is er gezellig voor de mensen. Maar de kamer van mijn moeder is verouderd en niet meer van deze tijd. Bij de renovatie hebben ze een heel stuk van het gebouw niet meegenomen en dat is jammer. Er wordt slordig omgegaan met de keukentjes. De eigen spulletjes van de keuken die voor mijn moeder vertrouwd zijn, raken weg. Er worden spulletjes verwisseld en dan zwerft het ergens in het huis rond. We hebben dit al vaker aangegeven, maar hier wordt niets mee gedaan. Ik vind dat slordig en niet prettig. Mijn moeder heeft hier stress van en dat is heel vervelend. De verzorging is heel liefdevol en geduldig naar mijn moeder toe. Ze doen hun uiterste best om haar zo goed en snel mogelijk te helpen. Er wordt goed op haar gelet. Het zou fijn zijn als ze op de deur van haar kamer iets van een bordje hebben met 'niet storen'. Als ze dan op de po-stoel zit in haar kamer, kan iedereen zomaar binnenlopen en dat is vervelend. Dit heb ik weleens aangegeven, maar daar is nog niks mee gebeurd. De verzorging en aandacht die mijn moeder krijgt is heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Angeli Custodes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.