Waardering van ZGR, locatie Brugstede - Lemelerveld op 18 oktober 2017 interview

7.7

De omgang is helemaal prima, ze zijn allemaal vriendelijk. We krijgen aandacht, bijvoorbeeld als we andere medicijnen krijgen of er is iets nieuws, dan wordt het besproken met ons. Wel eens maken ze een praatje maar het is zo verschrikkelijk druk, de meisjes sjouwen heel veel. Ze doen allemaal hun best, ik kan niet anders zeggen. De zorg is goed, alles gaat op een prettige manier. Ik vind het erg voor de meisjes dat die pieper dan alweer gaat. Ze luisteren wel goed naar ons en nemen daar de tijd voor. De kwaliteit van leven hier is goed. We zijn tevreden met het appartement maar er is iets te weinig bergruimte. De rolstoel laten we op de gang staan. De badkamer is wel goed toegankelijk. De slaapkamer is nogal krap met de rolstoel om achterlangs het bed te lopen. De meisjes van de schoonmaak werken zich te pletter in drie kwartier. Ze doen twee keer per week alle kamers in fasen. Ze vinden zelf de tijd ook te weinig. Ik ben wel tevreden. We eten beneden in het Grand Cafe. De kwaliteit is goed. Brood eten we op onze kamer. Dat is ook goed verzorgd. We halen brood bij de broodkar en we kunnen fruit nemen, een ei of krentenbrood. Ik mis wel dat hier dansgroepen komen, maar er is wel dagbesteding. Daar doe ik wel aan mee. Ik zou wat meer aktiveiten willen hebben die gericht zijn op mannen. Mijn wens is dat de dames wat meer tijd krijgen om hun werk te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Brugstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.