Waardering van ZGR, locatie Brugstede - Lemelerveld op 18 oktober 2017 interview

7.3

De zorg die ik krijg vind ik goed. Meestal gaat het rustig. Van de stagiaires kan ik niks van zeggen want die moeten het nog leren. Ik kan er goed mee overweg. Ze zijn heel aardig. Ik krijg genoeg aandacht maar tijd voor een praatje is er niet. Ze zijn altijd druk. Ik vind het wel leuk als ze af en toe even komen praten. Maar het is wel goed verder zoals het gaat. Ze zijn wel vriendelijk. Een enkeling luistert met een half oor door de drukte, maar meestal gaat het goed. Ik neem hen niet kwalijk dat ze druk zijn. Ik woon hier heel fijn. Het eten en drinken is heel goed. Ik kan vragen wat ik wil. Ik ben heel tevreden met mijn kamer, die is erg ruim en luxe. Er zit een hele grote keuken in mijn appartement. Ze komen eenmaal per week een uurtje schoonmaken. Dat is te weinig. Ze moeten alles doen in dat uur. De meesten doen echt hun best. Ik heb een ouder iemand en daar ben ik blij mee. De jongeren nemen het niet zo nauw, even met de Franse slag en dan is het goed. Ik eet beneden in de zaal. De kwaliteit is goed. Er is hier veel te doen zoals biljarten, handwerken, inloopochtenden, bewegen, weekafsluiting, voorlezen voor kinderen, kegelen, filmmiddagen, bingo. Ik doe soms mee maar niet altijd. Ik kan het hier zeker aanbevelen en dat doe ik regelmatig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Brugstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.