Waardering van ZGR, locatie Brugstede - Lemelerveld op 16 oktober 2017 interview

9.7

Het is een heel kleinschalige woonvorm, daardoor voelt het als een warm bad. De medewerkers kennen je allemaal bij naam. Mijn schoonmoeder heeft het er goed naar haar zin en we zijn erg blij dat ze daar terecht kon. Als er wat is, dan zijn er korte lijnen. Mijn schoonmoeder is heel erg op zichzelf, maar de verpleging doet moeite om haar toch overal bij te betrekken. Dat vind ik super. Ik weet hoe hoog de werkdruk is en dan vind ik het mooi om te zien hoe ze toch de tijd voor haar nemen. De warme middag maaltijd wordt gezamenlijk gegeten. Het eten is vers en wordt bereidt zoals de bewoners het graag willen eten, door twee koks en niets wordt er opgewarmd. Voor een klein bedrag is het zelfs mogelijk om mee te eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Brugstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.