Waardering van ZGR, locatie Brugstede - Lemelerveld op 18 oktober 2017 interview

7.3

Ik ben tevreden met mijn kamer. Ik heb heel mooi uitzicht in de straat. Mijn kamer is lekker ruim met een aparte slaapkamer. De badkamer is ook groot genoeg. De schoonmaak komt een paar keer per week. Ze doen het wel goed. De zorg is goed. Alles gaat rustig. Soms komt er een leerling en dat gaat ook goed. Zij hebben altijd begeleiding. De medewerkers zijn vriendelijk en ik krijg voldoende aandacht. Als ik behoefte heb aan een praatje dan vraag ik daarom. Ze zijn wel druk hier. Er is altijd wel een luisterend oor. Ik heb hier een goede kwaliteit van leven en wonen. Ik eet altijd in het restaurant daar is het heel mooi. De kwaliteit is goed, we hebben een eigen kok. Ik doe mee met biljarten. Verder ben ik geen spelletjesmens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Brugstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.