Waardering van ZGR, locatie Swaenewoerd - Raalte op 18 oktober 2017 interview

7.0

Afspraken met de verpleging gaan altijd door, maar bij afspraken met specialisten wordt het lastiger. De medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk. Ik heb echter twijfels over de vraag of ze altijd goed kunnen inspringen op de complexe zorgvraag van mijn moeder. Door de veranderingen in de zorg is het lastig een plek te vinden voor mijn moeder, waar oog is voor haar dubbele diagnose. De medewerkers staan altijd open om in gesprek te gaan. Ik krijg ook de ruimte om vragen te stellen. Ze nemen dan de tijd om mij antwoord of inzicht te geven. De instelling is net verbouwd. Alles ziet er netjes uit. De instelling bevindt zich in het centrum. Je bent dus snel bij de winkels. Alle voorzieningen zijn er. Ik vind het een uitstekende zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Swaenewoerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.