Waardering van ZGR, locatie Swaenewoerd - Raalte op 5 oktober 2017 interview

7.2

De accommodatie, waar mijn ouders wonen, is een oud gebouw dat gerenoveerd is. Mijn ouders wonen samen in een éénpersoons appartement. Het kan wel met twee personen, maar ze houden niet veel leefruimte over. Doordat mijn moeder rolstoel gebonden is en daarnaast nog verschillende hulpmiddelen nodig heeft, blijft er geen plaats over voor een luie stoel voor mijn vader. Dat vind ik wel jammer voor hem. Ik ben wel heel blij dat mijn ouders daar samen verzorgd kunnen wonen. Er worden veel activiteiten aangeboden zoals dagjes uit en de krant lezen. Ik vind dat de medewerkers heel lief voor mijn ouders zijn. Mijn ouders zijn geestelijk gewoon goed. Doordat er ook mensen wonen die licht dement zijn, mist mijn moeder wat aanspraak van andere mensen. Dat vind ik moeilijk om te zien. De lunch en het diner worden gezamenlijk gebruikt in het restaurant. Over het algemeen ben ik heel tevreden over deze accommodatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZGR, locatie Swaenewoerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.