Waardering van Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis - Haarlem op 24 april 2017 interview

7.7

Eigenlijk heb ik alleen maar positieve ervaringen over deze instelling. Het is wel duidelijk dat de instelling het moet doen met zo min mogelijk personeel. Ik kom er wel eens en dan zie ik dat er geen medewerker in de huiskamer aanwezig is. De bewoners blijven dan zonder toezicht achter en ik vind dat dit niet kan. Ik vind wel dat mijn moeder hier goed verzorgd wordt. Mijn moeder voelt zich gelukkig en tevreden en dat vind ik belangrijk. Ik zie dat mijn moeder er ook goed verzorgd uitziet. De omgang met de medewerkers vind ik prettig. Ik vind ze vriendelijk en betrokken, maar ze hebben niet altijd even veel tijd. De communicatie vind ik goed. Als er iets is, dan word ik direct gebeld of gemaild. Het gebouw vind ik mooi. Het is vrij nieuw en heel groot. Het heeft een positieve weerslag op hoe de bewoners zich voelen. Er worden diverse activiteiten georganiseerd, die de nodige afleiding geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.