Waardering van Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis - Haarlem op 20 februari 2018 interview

8.2

Het huis waar mijn moeder verblijft, vind ik fantastisch. Er wordt van alles georganiseerd en eigenlijk heb ik maar één klein kritiekpuntje. Dat gaat over de parkeergelegenheid. Deze vind ik vaak niet toereikend. De zorg die mijn moeder krijgt, vind ik goed. Er wordt goed op haar gelet. Als er iets aan de hand is, dan springen ze daar op in. Ik vind dat er ook goed wordt geluisterd en de problemen worden snel opgelost. De communicatie vind ik goed. Als ik een mailtje stuur, dan krijg ik direct een antwoord. Als ik iemand in de instelling tegenkom, dan praten ze mij even bij. De accommodatie vind ik goed. Mijn moeder heeft een prima appartement. Er zijn voorzieningen aanwezig, zoals een fijn restaurant en een winkeltje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.