Waardering van Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis - Haarlem op 25 april 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb soms de indruk dat er wat weinig verplegend personeel is op het aantal bewoners. Ze doen wel heel erg hun best en zijn hartstikke lief, maar ik heb soms de indruk dat de werkdruk wat hoog is. Hierdoor kunnen ze niet de zorg geven, zoals het zouden willen geven. Soms moeten mensen weleens te lang wachten, voordat ze naar de toilet kunnen. Het contact met de medewerkers is goed. Ze zijn heel vriendelijk voor mijn tante. Als er iets is, nemen ze contact met mij op. Ze betrekken mij bij belangrijke zaken. Ze doen niet zomaar dingen, zonder dat er ruggespraak gehouden wordt. Ik vind dat heel fijn en prettig. Het is een vrij nieuw gebouw en ik vind het mooi. Zeker de entree is heel mooi. Er worden doordeweeks ook veel dingen georganiseerd voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.