Waardering van Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis - Haarlem op 25 april 2017 interview

7.2

Ik vind dat er onvoldoende in is gegaan op onze nadrukkelijke verzoeken op intensiever psychologische ondersteuning. Dat vind ik onvoldoende adequaat. Ik wil graag serieus genomen worden op dit punt. Als dit niet gedaan wordt, dan vind ik dat alle betrokkenen daar last van hebben. Dat kan beter. Ik vind dat ik daar niet altijd gehoord in wordt. De medewerkers vind ik in de regel professioneel en respectvol. Ze zijn menselijk en vriendelijk naar mijn familielid en dat vind ik belangrijk. Qua omgeving vind ik het niet heel mooi liggen. Het ligt niet in het centrum van de stad en ook niet bos en lommerrijk. Ik vind dat niet aantrekkelijk. Het Reinaldapark ligt hier tegenover en dat vind ik niet het mooiste park. Het is wel een nieuwe gebouw en het voldoet aan alle voorzieningen en dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.