Waardering van Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis - Haarlem op 30 juli 2018

Negen jaar heeft mijn moeder mogen wonen op de afdeling Spinoza van het Reinaldahuis. Zij is daar altijd zeer liefdevol en deskundig verzorgd. Mijn moeder heeft het reuze naar haar zin gehad in het huis. Zij werd volledig serieus genomen en in haar waarde gelaten. Alles mag maar niets hoeft. Mijn waardering gaat uit naar alle zorgmedewerkers en teamleidster maar ook naar alle vrijwilligers die altijd klaarstaan voor de bewoners en hun familie. Zoals thuis kan het in een verzorgingshuis nooit zijn maar in dit huis is het zeker het op een na beste. Alle faciliteiten zijn aanwezig, de bewoners hoeven nergens de deur voor uit, kapper, kleding, artsen, fysio enz. alles is er gewoon. Ook is er al wat leuks te doen of te zien, dit door de inzet van de afdeling "leuke dingen" en de inzet van alle vrijwilligers. Kortom ik geef een dikke 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Reinalda, Reinaldahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.