Zorggroep Sint Maarten, Franciscus

De Meierij 1 7631 AM Ootmarsum
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Sint Maarten

Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Franciscus - Ootmarsum op 24 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

De zorg hier is heel goed en ik ben hier heel erg tevreden. Alles gaat heel rustig. Ik krijg voldoende aandacht. Ze hebben gezellig tijd voor een praatje en daar nemen ze de tijd voor. Iedereen is vriendelijk, ik zou geen enkele klacht kunnen bedenken. Er wordt gewoon erg goed naar me geluisterd. Ook als er dingen stuk zijn dan komt de klusjesman direct. Ook voor andere dingen. Ik heb mijn eigen vrijheid en ik kan doen waar ik zin in heb. Ik voel me hier vrij. Ze zeiden dat ik baas in mijn eigen huis ben. Mijn kamer is heerlijk en lekker ruim. Het ligt er ook aan hoeveel je erin zet. De schoonmaak ben ik ook tevreden mee. Het eten is heerlijk en daar is niets op af te dingen. Ik eet gezamenlijk in het restaurant. Ik heb een terras en daar maak ik veel gebruik van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Franciscus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.