Zorggroep Sint Maarten, Franciscus

De Meierij 1 7631 AM Ootmarsum
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Sint Maarten

Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Franciscus - Ootmarsum op 24 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

De zorg is heel goed, maar ze komen wel laat, na 9 uur pas. Als ik dan koffie ga drinken dan kom ik niet op tijd. Ik vind het jammer dat ze geen tijd hebben voor een praatje. Ze zijn wel allemaal vriendelijk, ik heb nergens last mee. En als ze het niet goed doen dan zeg ik het. Ik vind ze allemaal lief. In de nacht is er maar een verpleegster en ik help ze af en toe met oppassen. Ik ben gek met iedereen. Ik woon hier heel prettig. Ze zijn heel druk hier. Vroeger was er veel meer personeel. De kamer is goed maar er is te weinig bergruimte. Vorige week hebben ze de gordijnen gewassen. De schoonmaak is redelijk en laat te wensen over. Het eten doe ik in het restaurant. Ik mis heel erg de sla, komkommer etc. Soms een puddinkje. Ik mag hier heel graag wonen en ik klaag nergens over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Franciscus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.