Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Gaza - Harmelen op 13 januari 2016 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken gaan in korte lijnen. Meestal gaat het via de mail, dit gaat rechtstreeks via de EVV'er. Het loopt heel prettig en persoonlijk. Mijn moeder heeft een hoge indicatie. Er wordt goed meegedacht, huisarts en andere disciplines worden goed ingezet. Ik word goed geïnformeerd door de zorgverlener. Vooral het meedenken gaat heel goed. Mijn moeder had haar enkel gebroken, ze kan nu weer lopen. Fysiotherapeut werd meteen ingezet. Er is een goede samenwerking. Tijdens een gesprek met een andere discipline (psycholoog) die ingezet werd, kwam uit het gesprek die gevoerd werd, een goede omgangsadvies eruit. De vragen zitten in korte lijnen. Mijn communicatie verloopt heel makkelijk. Wij weten waar we het over hebben. Ik werk zelf ook in de zorgsector. Ik kan mijzelf heel goed verplaatsen, wat er gaande is. De appartement van mijn moeder is heel klein. Sinds huiskamerproject, verblijft zij in een centrale kamer met andere bewoners. Dit ervaar ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Gaza? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.