Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Gaza - Harmelen op 11 november 2015 interview

7.2

De afspraken voor mijn moeder gaan wel goed. Er wordt nu meer geregeld vanuit hier. We kunnen het een beetje meer verdelen. Ze heeft een kleine eigen kamer, ik vind het een beetje rare indeling. Het kan eigenlijk maar op 1 manier worden ingedeeld. De medewerkers zijn in wezen wel goed, alleen word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Met vragen word ik elke keer doorgestuurd naar iemand anders. De overheid maakt er een zooitje van, vind ik. De medewerkers doen verder hun best, wat ze kunnen doen, doen ze. Ze luisteren wel goed, maar ik moet elke keer bij iemand anders zijn met vragen. De vrouw achter de balie zou moeten weten, vind ik als er dagjes uit gepland zijn of als er een griepprik komt. De behandeling gaat goed, de zorg vind ik goed. Mijn moeder moet elke keer over een drempel heen, en daar spelen ze goed op in. Ik vind het goed hier, er is elke dag wat te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Gaza? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.