Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Gaza - Harmelen op 25 november 2015 interview

7.7

Een familielid van mij verblijft hier. Het maken van afspraken is redelijk moeilijk. Als ik het wil toespitsen naar een afspraak met het management met de betreffende verpleegarts, gaat het vrij moeilijk omdat ze naar mijn idee een te hoge werkdruk hebben om de afspraken na te komen. Ik weet dat ze hun best doen en dit geldt ook voor de directe personeelsleden. Er is gewoon een tekort aan personeel. In zijn algemeenheid ben ik tevreden over de manier waarop het personeel mijn broer behandeld. Alle medewerkers, dus ook het management die met met mijn familielid te maken heeft, zijn zeer goed in de omgang. Ik krijg altijd adequaat bericht waarop ik kan inspelen of vervolg aan kan geven. Ik heb wel het idee dat het allemaal minder wordt door de bezuinigen. Men probeert de zaken wat te rationaliseren. Ze luisteren erg goed naar mij, daar heb ik zonder meer niets op aan te merken. Ik vind het er netjes. Ik ben er niet altijd, dus het zal ook wel eens anders zijn. Ik vind de verzorging over de persoon in kwestie wat slordiger en iets minder. Ik weet dat ze het erg druk hebben enzovoort, maar het valt mij wel op en het is een feit. Het moet ook niet verder gaan want er is ook een grens. Mijn familielid loopt ook te lang in dezelfde kleren rond soms. Ze moeten iets meer alert zijn op de patiënt zelf, ookal heeft hij zelf geen inbreng. Er moet meer aandacht aan worden besteed zodat hij er ook ordentelijk uit ziet. Vooral omdat ik weet dat hij er op staat maar het zelf niet kan aangeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Gaza? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.