Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Gaza - Harmelen op 10 november 2015 interview

7.5

Mijn moeder heeft afspraken lopen bij de kapper en de pedicure, die lopen goed. Mijn moeder heeft hulp nodig en dat gaat goed. Ik ben tevreden over de medewerkers. De medewerkers zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. De informatie is wel voldoende. Als er iets is met moeders word ik benaderd. Als ik een vraag heb word ik daar over benaderd. Ik word steeds vaker via de email benaderd. Dat vind ik prettig. Haar kamer is een beetje verouderd, maar mijn moeder is tevreden. Er is te weinig tijd om de kamer goed schoon en netjes te houden. Er wordt weleens hulp gevraagd van de mantelzorgers. Ik vind zelf de kleinschaligheid leuk bij deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Gaza? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.