Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Gaza - Harmelen op 10 november 2015 interview

8.5

Mijn vader heeft bij de kapper en de pedicure afspraken staan. De tijd tussen de afspraken bij de kapper zouden wat langer mogen zijn en de afspraak bij de pedicure loopt goed. Mijn vader zijn kamer is helemaal perfect. Hij heeft het reuze naar zijn zin. Hij kan zijn eigen spulletjes kwijt. De kamer is schoon en netjes. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Als ik een vraag heb kan ik daar altijd over mailen met zijn aanspreekpunt. De informatie is voldoende. Als er iets is met mijn vader word ik gebeld. De medicatie van mijn vader wordt goed in de gaten gehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Gaza? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.