Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Gereia - Oldenzaal op 16 mei 2010

7.7

Ons contact met de verpleging op zich is heel erg goed, maar hier hebben we in het begin van de opname van onze vader wel erg hard voor moeten vechten. Nu loopt dit echter goed en kunnen we altijd aankloppen als we iets willen weten/vragen. Ook de verzorging van onze vader loopt nu redelijk goed. Af en toe zijn er nog wel kleine dingen, maar daar valt over te praten. Verbeterpunten zijn er echt wel. Dit is denk ik wel zo bij iedere instelling. Wat hier beter zou kunnen en moeten is de onderlinge communicatie. We krijgen wel verschillende inlichtingen van verschillende personen. Ook is het toezicht op de afdelingen niet echt goed. Het komt regelmatig voor dat we niemand kunnen vinden. Vaak zijn ze dan met bewoners bezig of ze hebben allen samen pauze. Dat is een punt dat we regelmatig aankaarten en waar niet echt verandering in komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Gereia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.