Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Oldenhove - Losser op 22 november 2017

8.8
  • Dementie

Mijn vader is op de gesloten afdeling Oelemars 4 zeer liefdevol verzorgd. Alle verpleegkundigen waren zeer betrokken ook richting mijn moeder die zelfstandig woont.Toch wil ik wel aangeven dat de verpleegkundigen van mijn vader hard moesten werken dagelijks om alles rond te krijgen. Met 1 persoon soms op een afdeling, en dat wij als familie bij een overdracht, de bewoners voor hun even in de gaten hielden. Mijn inziens 1 kracht te weinig. Mij viel ook op, dat tijdens het overlijden van mijn vader de rest van de bewoners moesten wachten op een avondmaaltijd, omdat de verpleegkundige met mijn vader en ons druk was. Dat zou toch niet moeten kunnen. De verpleegkundige van de Oelemars wordt zo in een lastig pakket gebracht. Mijn vader ging op dat moment voor, en de verpleegkundige kon niet anders, de rest vd bewoners kregen op dat moment gewoon geen eten, veel later pas. Jammer. Toch een pluim voor de verpleegkundigen Oelemars, want dit hebben ze zeer zeker verdiend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Oldenhove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.