Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen

Hermelijn 2 7423 EJ Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 7 juni 2017 Interview

Afspraken worden niet altijd nagekomen. Toen het gebit van mijn vader weg was, heb ik gevraagd of ze mij wilden bellen op het moment dat ze het weer gevonden hadden. Dat hebben ze nagelaten en dat vond ik vervelend. De zorg die mijn vader krijgt vind ik goed. Het personeel neemt de tijd voor hem en ze doen al het mogelijke voor hem. Zijn kleding ziet er altijd netjes en schoon uit. Ik vind dat de medewerkers goed met mijn vader omgaan. Als hij bijvoorbeeld niet goed in zijn vel zit, dan nemen ze even de tijd voor hem, om even met hem te praten of iets actiefs te doen. Als ik wel eens iets vraag, dan heb ik het idee dat ik soms teveel ben. Het personeel heeft het druk, maar dat vind ik nog geen goede reden. De accommodatie vind ik goed. Je kan daar lekker koffie drinken en er worden veel activiteiten georganiseerd. Het gebouw ziet er netjes uit, ondanks dat het oud is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.