Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen

Hermelijn 2 7423 EJ Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 5 april 2017 Interview

De instelling waar mijn moeder verblijft vind ik prima. Er werken spontane medewerkers die veel zorg aan mijn moeder geven en er is ook genoeg aandacht voor de familie. Als ik er binnen kom dan heeft het personeel altijd een vriendelijk woord of een kort praatje voor mij. Als er iets is met mijn moeder, dan wordt dat keurig uitgelegd en dat vind ik plezierig. De medewerkers vind ik altijd vriendelijk. Ik heb alleen maar lof voor hen. Ik vind dat mijn moeder goed verzorgd wordt. Ze krijgt veel persoonlijke aandacht. Als er iets is met mijn moeder, dan wordt ik daar keurig over ingelicht, bijvoorbeeld als ze gevallen is. Het gebouw vind ik een beetje oubollig. Men is daar wel mee bezig om dat te verbeteren. De tuin is bijvoorbeeld recentelijk opnieuw aangelegd, wat ik een hele verbetering vind.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.