Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen

Hermelijn 2 7423 EJ Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 5 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

De verzorgers komen de afspraken keurig na. Als ik een gesprek wil met de EVVer, dan gaat dat altijd prima. Als ik een probleem heb kan ik gewoon even bij de medewerkers aankloppen. Op de afdeling van mijn moeder is vrij veel verloop van nieuwe gezichten en dat vind ik heel jammer. Ik kan online zien hoe het met mijn moeder gaat. De verzorgers geven een verslagje van wat ze heeft gedaan en hoe haar gemoedstoestand is. Als ik daar wegga is mijn moeder vaak heel onrustig. Ik kan dan naar de verzorgers toelopen om te vragen of ze haar gerust willen stellen en dat vind ik heel fijn. De accommodatie mag wel opgeknapt worden. De slaapkamer is heel klein en er staat een te kleine kast voor de kleding van mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.