Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 24 februari 2018 interview

9.2

De zorg voor mijn vader is heel persoonsgericht. Mijn vader is dement en hij verblijft op een afdeling met bewoners met verschillende types aan ziektes. Ik vind het heel knap hoe ze weten in te spelen op de verschillende behoeftes en verschillende vormen van dementie. Als er iets wordt geconstateerd bij mijn vader word ik altijd gebeld. Ze benaderen mijn vader op een hele vriendelijke manier. Ze zijn ook echt dol op hem. Als ze naar hem zwaaien dan heeft hij een grote glimlach. Als ik daar ben en ik kom in gesprek dan maken ze gelijk tijd voor mij. Als er iets is dan gaan ze het ook direct realiseren. Ik lees ook digitaal mee in het zorgdossier, maar als ik daar een vraag in stel dan blijft het wel stil. Ik denk dat het zorgdossier meer gebruikt wordt als overdracht. Er wordt heel veel binnen de accommodatie voor mijn vader en andere bewoners georganiseerd. De uitstraling van het gebouw is vriendelijk voor zowel de bewoners als de bezoekers. Er bestaat een mogelijkheid om daar samen met mijn vader warm te eten. De locatie is prachtig. Alles wat in de buurt is daar wordt mijn vader blij van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.