Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 20 februari 2018 interview

7.8

Heel tevreden ben ik over de benadering van de medewerkers naar mijn man toe. Ik vind ze heel respectvol. De zorg die mijn man krijgt, vind ik bijzonder goed. Hij is daar ook erg tevreden over. Er wordt rekening gehouden met hem en dat vind ik plezierig. Ik zie dat het personeel het erg druk heeft. Men wil mijn man graag persoonlijke aandacht geven, maar dat schiet er wel eens bij in. De intentie is er in ieder geval wel. Organisatorisch schort het er wel eens wat aan naar mijn mening. Mijn man moet soms lang wachten op bijvoorbeeld het wassen. De kamer die mijn man heeft, vindt hij prettig, omdat hij een mooi uitzicht heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.