Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 13 februari 2018 interview

6.3

Mijn vrouw heeft hier gerevalideerd en op die afdeling vind ik de kennis van de medewerkers erg goed. Ze is nu naar een andere afdeling en ik vind de kennis en interesse hier minder. De situatie van mijn vrouw wordt niet altijd goed begrepen. Ik heb niet het idee dat de medewerkers goed weten wat voor een aandoening mijn vrouw heeft. Dat vind ik en mijn vrouw stressvol. Ik heb bijvoorbeeld gevraagd om aanpassingen aan de rolstoel. Er zijn nu al een aantal weken over heen en het is nog niet in orde. Ik zou graag willen dat ze beter luisteren naar mij en mijn vrouw. Ik vind dat er medewerkers bij zijn, die maar wat doen en niet goed luisteren naar wat we aangeven. Als ik het wel uitleg, dan gaat het soms nog verkeerd. Mijn vrouw heeft met verschillende medewerkers te maken en de een zie ik liever gaan dan komen. Over het algemeen proberen ze het haar zo makkelijk mogelijk te maken en dat vind ik een goede zaak. De medewerkers die het goede voor hebben met mijn vrouw, weten hoe ze in elkaar steekt en dat vind ik heel goed.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.