Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 10 januari 2017

4.2

Weinig vriendelijke inlevende omgang ervaren. Op lieve en vaak hoger opgeleide verpleging en deskundigen na. Gebouw is verouderd, doch gezellig gemaakt. Patienten moeten veel te lang wachten met toiletbezoek of te lang in vieze luiers. Net verschoond, dus wacht maar een paar uur. Tip; vriendelijkheid kost niets! Niemand kiest ervoor hier te wonen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer

Zorggroep Solis vindt het bijzonder spijtig dat tijdens uw verblijf, of het verblijf van een van uw naasten, op locatie de zorg en/of de dienstverlening niet naar wens is verlopen. Graag zouden wij met u in contact willen komen om uw bevindingen persoonlijk met u te bespreken. Uw mening is voor ons heel waardevol, en helpt ons bij de continue verbetering van de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening. Wij willen u dan ook graag verzoeken contact op te nemen met onze manager verpleeghuiszorg, Evelien Bussink, om uw bevindingen persoonlijk met haar door te nemen. Evelien is rechtstreeks bereikbaar op telefoonnummer: (0570) 698 200.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.