Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen

Hermelijn 2 7423 EJ Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 8 februari 2021 Geverifieerd

Dementie

Wij geven deze waardering als vertegenwoordigers. We zijn uitermate tevreden over de verzorging van mevrouw en ook over de overige medewerkers en vrijwilligers. Het is wel jammer dat we niet altijd goed op de hoogte worden gehouden, de organisatie zou wat attenter kunnen zijn. We worden bijvoorbeeld soms te laat of niet geinformeerd over organisatorische wijzigingen. Momenteel komen wij niet ter plekke en worden we alleen geïnformeerd via de verslaglegging. We zouden graag logistiek beter worden geïnformeerd. De verzorging is heel goed, ze krijgt ook veel aandacht. Ze proberen het haar naar haar zin te maken. Al is ze vaak nogal negatief, ze gaan daar heel lief mee om. Dat is bijzonder! De organisatie gaat ook zorgvuldig om met haar aandoening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.