Waardering van Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen - Deventer op 21 februari 2018 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze hebben op de afdeling waar mijn moeder zit heel veel aandacht voor activiteiten. Daar is een aparte activiteitenbegeleiding voor. Mijn moeder maakt er ook graag gebruik van. Ze doen er alles aan om het mijn moeder naar de zin te maken. Er zouden op de afdeling wel meer mensen van het personeel mogen zijn. Mijn moeder wordt er goed verzorgd en met heel veel liefde. In de avond hebben ze 1 persoon op de groep, daar mogen ze wel wat meer aandacht aan schenken. De temperatuur in het huis is wat lastig. De ene keer is het wat warmer dan de andere keer. Ze zijn hier wel mee bezig. Momenteel zit mijn moeder met een andere mevrouw op een kamer, ze zijn er mee bezig om er eenpersoonskamers van te maken. Gelukkig gaat het heel goed samen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Verpleeghuis PW Janssen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.