Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal - Deventer op 21 februari 2018 interview

7.8

De communicatie en de afspraken met de verzorgenden verlopen goed. De zorg voor mijn schoonmoeder gaat ook goed. Mijn schoonmoeder heeft verschillende kwaaltjes en ze wordt daar zonder meer goed voor verzorgd. De verzorgenden doen wat nodig is. Ze raadplegen de arts op tijd. Als ze iets zelf niet kunnen doen, dan benaderen ze ons. Dat verloopt prima. Ik merk aan meerdere aspecten dat er bezuinigd wordt. Vroeger aten de bewoners namelijk allemaal gezamenlijk, maar tegenwoordig eten ze in een kleinere ruimte met minder mensen. Tijdens de dagbesteding is er soms maar één medewerker die iedereen naar het toilet moet brengen. In mijn optiek is dat te weinig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.