Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal - Deventer op 12 mei 2018 interview

5.2

Ik heb al een paar keer de vraag neergelegd waar de spullen zijn gebleven toen mijn opa werd opgehaald door de ambulance en ik heb daar nog steeds geen antwoordt op. Onder die spullen zit dus ook zijn identificatiebewijs. Mijn opa wordt wel goed verzorgd, maar soms duurt het erg lang voordat er dat er iemand komt helpen als mijn opa naar het toilet moet. Als de medewerkers pauze hebben dan komen ze gewoon niet als mijn opa ze nodig heeft. Sommige medewerkers komen af en toe even bij hem langs om een praatje met hem te maken of om gewoon even te kijken hoed het met hem gaat. Er wordt van alles aan gedaan om mijn opa nog kwaliteit van leven te geven. Mijn opa vind de omgeving mooi. Er is weinig te doen voor mijn opa, daar zijn gewoon geen voorzieningen voor. Mijn opa heeft lekker veel planten op zijn kamer, hij heeft een eigen badkamer. Mijn opa vind het eten goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.