Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal - Deventer op 20 februari 2018 interview

7.5

Ik kon met de evv-er goed afspraken maken en die werden ook nagekomen. Ik zag dat de evv-er heel erg druk was, daardoor was er weinig tijd voor mijn vader. Dat was geen onwil, maar de drukte was de oorzaak daarvan. Achteraf gezien sloot de zorg niet aan bij de manier waarop mijn vader wil leven. Ik had toen niet zo veel inzicht in het ziekteproces van mijn vader. In de noodsituatie was het een prima plaats voor hem. De omgeving van het gebouw is heel goed. Er is een winkelcentrum vlakbij. Het gebouw vind ik wat verouderd, maar het is redelijk. Mijn vader had daar een tijdelijke kamer en hij had zijn eigen badkamer. Er werden wel wat dingen georganiseerd, maar mijn vader wilde nergens aan mee doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.