Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal - Deventer op 6 april 2018 interview

5.5

Ik vind dat mijn oma soms heel lang moet wachten op een medewerker, als ze op de wc zit. Het douchen vind ik soms ook heel snel gaan. Dat vind ik niet leuk. Ik merk dat ze daar ook verdrietig van wordt. De medewerkers behandelen haar niet met aandacht. Ik merk op dat er weinig tijd is en dat ze gewoon hun werk doen. Ze zetten bijvoorbeeld haar ontbijtje en koffie neer en dan zijn ze weer weg. Ik vind dat dit voor mijn oma gezelliger kan. Ik mis de betrokkenheid hier. Ik heb dit alles wel eens aangegeven, maar ik heb niet het idee dat er iets mee gedaan wordt. Verder vind ik het gebouw verouderd en ik vind het er niet fris ruiken. Ik vind het er echt niet schoon. Voorheen was er een winkeltje waar mijn oma zelf haar boodschapjes kon halen, maar deze winkel is nu weg. De was wordt voor mijn oma gedaan en ik heb opgemerkt dat er wel eens kleding zoek is geraakt. Dat vind ik erg vervelend.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal - Deventer

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het bijzonder spijtig dat onze zorg en dienstverlening niet naar wens is verlopen. Omdat wij uw oma graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag met u in contact.
Wij willen u dan ook graag verzoeken contact op te nemen met onze manager wijkencluster, Laura van Sluijs, om uw bevindingen persoonlijk met haar door te nemen. Laura is rechtstreeks bereikbaar op telefoonnummer: 06 – 239 820 21

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum De Bloemendal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.