Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster - Deventer op 20 februari 2018 interview

7.3

De parkeergelegenheid bij het gebouw vind ik heel slecht. Het gebouw staat midden in de stad en is enigszins gedateerd. Mijn moeder heeft een appartement. Dat vind ik perfect voor haar. Er is een recreatiezaal en een winkel. De medewerkers gaan op een luchtige en ontspannen manier met mijn moeder om. Er is respect voor haar. Als mijn moeder mij belt omdat ze met een probleem zit dan kan ik bellen en wordt er actie ondernomen. Daarna wordt ik terug gebeld. Dat vind ik heel belangrijk. Als ik iets afspreek met bijvoorbeeld de huisarts dan vind ik het belangrijk dat er iemand bij is die een toelichting kan geven. Dat ontlast mij ook. Het is een geruststellende gedachte dat er zorg achter de hand is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.