Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster - Deventer op 20 februari 2018 interview

6.2

De zorg die ik krijg, hangt sterk af van wie mij helpt naar mijn mening. Er zit veel verschil in. Er zijn medewerkers die heel bevlogen zijn, maar er zijn ook medewerkers die het naar mijn gevoel meer voor het geld doen. Zij doen net dat stukje extra niet. Als ik iets vraag, dan willen ze mij wel helpen, maar dat duurt naar mijn idee soms lang. Dat vind ik wat minder leuk. Soms moet ik bijvoorbeeld wel een half uur op het toilet wachten, voordat iemand mij er vanaf helpt. De accommodatie vind ik mooi gelegen, omdat het midden in de stad zit. De voorzieningen in de instelling zijn tekort open naar mijn mening. Ik vind dat ik hier wel een mooie kamer, slaapkamer en douche heb. Daar ben ik heel tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.