Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster

Smedenstraat 117 7411 RA Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster - Deventer op 3 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Een afspraak maken gaat vrij eenvoudig, ik gebruik voornamelijk de alarmbel. Ik bezoek elke middag mijn partner, ik word keurig gehaald en gebracht. Erg fijn dat dit kan. Er zijn op dit moment veel stage lopers aan het werk, dat is erg jammer. De medewerkers gaan beleefd en netjes met mij om. De laatste jaren is de kwaliteit van persoonlijke zorg minder geworden door alle inkrimping van de zorg. Veel helpenden moesten helaas weg. Ik heb niet altijd het idee dat er echt geluisterd wordt naar me. Ik ben tevreden over mijn appartement het is ruim genoeg voor mij alleen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.