Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster

Smedenstraat 117 7411 RA Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster - Deventer op 6 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het is een geruststelling voor mij, dat mijn moeder hier goed verzorgd wordt. Als er iets is, dan word ik telefonisch of via de e-mail geïnformeerd. Ook kan ik mijn vragen kwijt. Er is veel aandacht voor de familie. Wat afspraken betreft zijn een paar dingetjes niet goed overgekomen, maar ik kan daar wel op terugkomen en dan gebeurt het alsnog. Dat heeft volgens mij te maken met de werkdruk. Mijn moeder heeft het naar haar zin. Ze zit vrolijk in het rond te kijken. Er wordt veel gedaan, ook door vrijwilligers. Deze nemen een verantwoordelijkheid op zich. In de recreatiezaal zijn soms alleen vrijwilligers. Ze doen dingen die een verzorgende zou moeten doen, bijvoorbeeld met een bewoner naar de toilet gaan. Als het personeel komt, neemt dat meteen weer alles over. Ik heb weleens een medewerker willen spreken, maar toen zag ik niemand. Toen ik iemand gevonden had, was het ook snel geregeld. De medewerkers zijn heel inlevend en vriendelijk en slaan een arm om mijn moeder heen. Dat vind ik heel liefdevol. Er wordt goed geluisterd en ze besteden aandacht aan wat ik zeg. Ik vind het een positieve ontwikkeling, dat een medewerker niet meer in een kantoortje werkt, maar in een huiskamer. Daarmee is er meer toezicht. Ik ben tevreden over hoe het nu gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.