Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster

Smedenstraat 117 7411 RA Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster - Deventer op 8 februari 2021 Geverifieerd

Dementie

Het ligt vlakbij het station en voorzieningen. Dat is prettig. Er zijn tuinen waar je goed beschut kunt zitten. Fijn dat de Resiuszaal voor zowel bewoner, als voor buurtbewoners toegankelijk is. De Zwaan is een ruimte met een buffet, waar activiteiten worden georganiseerd en waar ook familie terecht kan. De kamers en gebouw doen prettig aan. Bezoekers ervaren ook een prettige sfeer. Minder goed is dat het personeel zelf geen actie onderneemt als de verzorging soms niet lukt. Als er afspraken zijn, worden die niet altijd nagekomen. Ik zou willen dat medewerkers met mij overleggen, als iets niet werkt. Dan kunnen we bespreken hoe het anders kan. Als het personeel het bijvoorbeeld niet gedaan krijgt om mijn moeder te wassen, omdat ze erg tegenstribbelt, dan hoor ik niets en verandert er niets. Mijn moeder had een TIA gehad. De medewerkster die de dag erna werkte, wist van niets. Dat klinkt niet alsof iemand betrokken is. Er is een groot verloop van management, dat helpt ook niet mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.