Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster

Smedenstraat 117 7411 RA Deventer
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Solis

Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster - Deventer op 8 februari 2021 Geverifieerd

Dementie

Het meest tevreden ben ik over de verzorging en verpleging. Er wordt echt bekeken wat mijn naaste wil of nodig heeft. Als je het aan mijn naaste overlaat, blijft ze de hele dag in bed liggen. De zorgmedewerkers stimuleren haar om naar de huiskamer te gaan om te eten en ze proberen haar te betrekken bij de mensen en andere bewoners. Wil ze echt niet naar de huiskamer gaan dan hoeft ze ook niet. Maar dan proberen ze haar wel te bewegen om te eten op een stoel en niet in bed. Een minpunt vind ik de kamers; die zijn erg klein en de douche en wc moeten gedeeld worden. Mijn naaste heeft ook geen prettig uitzicht. Ze kijkt op een gebouw. Het is er wel schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.