Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster - Deventer op 21 februari 2018 interview

6.5

Ik vind de meeste kamers op de afdeling bijzonder klein. Mijn vader heeft een gedeelde badkamer en dat zorgt soms voor wat toestanden. De woonkamers zijn onlangs gerenoveerd, maar mijn vader vindt de meubels donker en somber. Hij is daar niet erg over te spreken. Ik vind de kleuren in de rest van het gebouw wel mooi. Het ziet er verzorgd en netjes uit. Ik vind dat het soms niet goed gaat in de onderlinge communicatie. Er werken naar mijn idee namelijk heel veel verschillende medewerkers. Daar zitten ook veel parttimers tussen. Ik vind dat het maken van afspraken en het krijgen van informatie, af en toe lastig gaat. Volgens mij weten de medewerkers vaak het antwoord op mijn vragen niet. Ik denk ook dat ze soms vergeten om iets door te geven aan een collega.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote & Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.