Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster - Deventer op 23 februari 2018 interview

7.3

Ik zou graag wat meer begeleiding zien in de activiteiten. De activiteiten sluiten nu niet aan op mijn vrouw. Ze vindt de persoonlijke aandacht heel fijn en dat zou ik graag wat meer willen zien. Ik heb een hele goede band met de medewerkers. Ik heb alleen begrepen dat er medewerkers zijn die hun functie kwijt raken, omdat ze de juiste papieren niet meer hebben en dan komen er anderen voor in de plaats. Dat stelt me behoorlijk teleur. Ik heb echt een heel fijn contact met de huidige medewerkers. Het gebouw vind ik ietwat gedateerd, het is er wel redelijk schoon en netjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.