Waardering van Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster - Deventer op 20 juli 2017 interview

8.7

Mijn moeder is dementerend en dat lijkt mij niet eenvoudig, maar dat benaderen ze hier met bijzonder veel geduld. Daar heb ik heel veel bewondering voor. Ze hebben hier vast personeel, er is niet veel verloop. Dat vind ik een plus, want dat schept vertrouwen. Ze heeft met de ene medewerker meer een klik dan met de ander. Over het algemeen gaat dat goed. De medewerkers hebben respect voor haar. Ze houden erg veel rekening met haar. Er vinden veel activiteiten plaats en daar heeft mijn moeder ook behoefte aan. Ik heb goede contacten met de medewerkers en alles wordt serieus genomen. Mijn moeder heeft hier een eigen kamer waar ze zich kan terug trekken. Ze hebben hier een huiskamer en er is ook nog een grote recreatiezaal. Ze kan beschermt in de tuin zitten. Daar hebben ze twee of drie terrasjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Solis, Woonzorgcentrum Groote en Voorster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.